98,4%

Tyle zamówień w lipcu zostało wysłanych z naszego magazynu w deklarowanym przez nas terminie!

Jak realizujemy zamówienia złożone w sklepie XTREEM.pl

Wychodząc na przeciw wielu pytaniom i wątpliwościom prezentujemy dokładny opis całej procedury realizacji zamówień w naszym sklepie.

KROK 1 - złożenie zamówienia

Składasz na naszej stronie zamówienie na co tylko chcesz.

Wybierasz formę dostawy, płatności i podajesz wszystkie dane potrzebne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.

KROK 2 - realizacja zamówienia

Zamówienia realizujemy w terminach jakie podajemy przy każdym produkcie.

Przykład 1:

Przy produkcie widzisz informację dostępny - wysyłka/odbiór do 4 dni

Jeśli zamówienie złożysz w poniedziałek przed godziną 13:00 to zamówienie powinniśmy wysłać najpóźniej we czwartek.

Jeśli zamówienie złożysz w poniedziałek po godzinie 13:00 to zamówienie powinniśmy wysłać najpóźniej w piątek.

Tak samo to działa przy odbiorze osobistym w naszym biurze.

Przykład 2:

Przy produkcie widzisz informację dostępny - wysyłka/odbiór do 4 dni

Jeśli zamówienie złożysz w piątek po godzinie 13:00 lub w sobotę/niedzielę to zamówienie powinniśmy wysłać najpóźniej we czwartek.

Tak samo to działa przy odbiorze osobistym w naszym biurze.

Podajemy zawsze przewidywane, maksymalne czasy realizacji. Jeśli będziemy mogli wysłać wcześniej, tak się stanie.

Pamiętaj, że do czasów realizacji liczymy tylko dni robocze. Soboty i niedziele są u nas dniami wolnymi.

KROK 3 - wysyłka i doręczenie

Jeśli otrzymałeś maila z informacją, że zamówienie zostało wysłane to możesz już przygotowywać się na dostawę w następnym dniu roboczym.

98% zamówień jest doręczana w ciągu 24 godzin od momentu wysłania z naszego magazynu.

Dotyczy to zarówno doręczeń za pośrednictwem UPS jaki i InPost (kurier i paczkomaty)

ISTOTNE STATUSY ZAMÓWIEŃ

Statusów zamówień jest w naszym sklepie kilka, ale najistotniejszymi są:

PRZYJĘTO DO REALIZACJI

Ten status oznacza, że dział sprzedaży zakończył swoją pracę i teraz magazyn przejął kontrolę nad zamówieniem.

Magazyn wysyła zamówienia zgodnie z ich kolejnością w systemie.

Nie ma możliwości przesunięcia do wysyłki późniejszego zamówienia przed zlecenia wcześniejsze. Grozi to bałaganem.

Pakowanie dużej liczby przesyłek, zwłaszcza podczas promocji, może trwać nieco dłużej niż 1 dzień. Wszystko uzależnione jest od ilości zamówień jakie mają być wysłane.

SKIEROWANO DO DZIAŁU TECHNICZNEGO

Ten status dotyczy oferowanych przez nas laptopów i desktopów, którymi musi zająć się dział techniczny.

Po wykonaniu potrzebnych prac, zamówienie zostanie skierowane do pakowania.

OCZEKIWANIE NA ODBIÓR PRZEZ KURIERA

Ten status oznacza, że magazyn spakował zamówienie, zabezpieczył je odpowiednio na czas transportu i trwa oczekiwanie na kuriera UPS lub InPost.

Razem z tym statusem pojawi się numer listu przewozowego, dzięki któremu będziesz mógł w Internecie śledzić swoją przesyłkę.

Paczki przygotowywane są do późnych godzin wieczornych i czasem może zdarzyć się tak, że przed przyjazdem kuriera nie wszystkie zostaną przygotowane.

Jeśli tak się stanie to zostaną przekazane w dniu następnym.

W DORĘCZENIU

Ten status oznacza, że firmy kurierskie UPS lub InPost odebrały z naszego magazynu paczki są one już w drodze do Ciebie.